divendres, 1 de maig del 2009

Reunions informatives

L'Ajuntament ens convocarà a 2 reunions amb l'alcalde per informar-nos directament a tots els veïns de com està actualment i com s'ha desenvolupat la situació a la zona del Mas Lluí. Els membres de la Comissió pensem que és una bona oportunitat per tots aquells veïns i veïnes que vulguin estar informats de la situació de primera mà i que, sobretot, vulguin participar i resoldre dubtes, tant a nivell personal com col·lectiu. Seria bo que hi vinguéssin la totalitat dels adjudicataris.

Val a dir que la Comissió va proposar que es fes una única reunió (com la que es va convocar a la Vagoneta el mes de novembre) en un termini breu de temps, però l'Ajuntament ha decidit que és millor fer-ho en petits grups i per això ha organitzat les reunions per edificis. Tots rebrem una carta amb el dia, l'hora i el lloc de les reunions, que seran els següents:
  • 1a reunió - Adjudicataris de l'edifici A (Rosa de Luxemburg números 14,16,18 i 20)
  • Dimarts 2 de juny
  • 19 hores
  • Golfes de Can Ginestar

  • 2a reunió - Adjudicataris dels edificis B i T (Carolina Catasús números 4, 6 i 8 i Cinta Amigó número 3)
  • Dijous 4 de juny
  • 19 hores
  • Golfes de Can Ginestar
Per mirar d'aclarir un parell de temes que han sorgit arran de la convocatòria de les reunions:
  1. Els membres de la Comissió serem a les reunions, per suposat.
  2. Fer-les per separat respon a un tema organitzatiu. A les Golfes de Can Ginestar només hi caben al voltant de 80 persones i no hi cabriem tots alhora.
  3. Les millores les tractarem en el seu moment. Ara hem desencallat el més important (inici de les obres d'urbanització) i hem d'anar poc a poc. Promunsa té la pilota a la seva teulada. Els vam fer unes propostes i ens han de confirmar la seva viabilitat. Per més informació us convidem a llegir el resum de la última reunió.
Cordialment,

La Comissió.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo penso que també seria millor fer una única reunió ja que, encara que siguem edificis diferents, el tema de la urbanització ens afecta a tots per igual.

Estela

Anònim ha dit...

hola

yo creo q tambien tendriamos q ir todos a la primera reunion

y en cuanto a esto...

D'altra banda, Promunsa ha començat a repartir una carta on ens indica que podem passar per les seves oficines a recollir la resolució favorable del visat del contracte que ha donat la Direcció General de Promoció de l'Habitatge de la Generalitat

¿ya teneis la carta esta?,gracias.

Anònim ha dit...

Hola a todos,
A mi ya me llegó la carta que mencionas (Soy del edificio A, no se si irán por orden..)
Sólo quería comentar, aunque es posible que ya sea así, que en ambas reuniones mejor esté presente algun miemro de la comisión independientemente del edificio y que a ver si podría aprovechar para hablar o que nos informen un poco más también de las mejoras de los pisos para poder avanzar un poco en ese aspecto.
M.

Anònim ha dit...

Cual es la intención de hacerlo por separado? Tema organizativo o tratar por separado temas económicas de edificios?

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Hem mirat de respondre els 2 últims comenatris afegint un petit text al final del post.

Esperem haver respost les vostres inquietuds.

Cordialment,

La Comissió.

Anònim ha dit...

Jo crec que el tema de fer tres reunions és simplement perqué es controla millor a un grup petit de gent que a un més gran i l´ajuntament ja la fet pensant en tot ja que enlloc de convovar la reunió en les golfes de Can Ginestar que diuen que només caven 80 persones es podia haver fet en un lloc on capiguessim tots (com per exemple on l´altre vegada a la vagoneta) i que dieu de la data de la reunió, que esperen a que estigui ja tot començat per donar-nos explicacions, perqué a data d´avui encara no ha començat la urbanització, que esperen a que tots ja estem calmats, les explicaions havien d´haver vingut abans.

Anònim ha dit...

Bona tarda.
Respecte a que l'Ajuntament ha convocat dues reunions, m'agradaria donar la meva opinió.
Amb quin dret es creu l'Ajuntament per convocar els veïns per separat?
Es que quan van fer el sorteig ho van fer per separat?
Tots sóm veïns i tots sóm afectats i no és el nostre problema on fan la reunió!!! Que es busquin ells la vida i no tenen cap dret a manipular-nos un cop més!!
I nosaltres no tenim per que acceptar aquesta imposició.
Hauriem de posar-nos d'acord i ser nosaltres qui decidim o no acceptar dividir grups o tots a la mateixa.
Ja és l'únic que ens faltava!!!
Per altra banda, si no recordo malament es va desconvocar una reunió prevista amb Promunsa per problemes d'agenda en el seu moment i després es va fer una amb l'Ajuntament. Doncs be, ja n'hi ha prou de fer ballar a la gent. L'Ajuntament que convoqui les reunions que vulgui, però nosaltres tenim un compromis amb Promunsa i ells amb nosaltres.
Ens van dir que estudiarien les millores i ara resulta que ens pasen cap a l'Ajuntament!!!
No, no i no. Tenim una reunió pendent amb Promunsa i que deixin de marejar-nos. O es que volen anar guanyan temps un altre cop??
Crec que estem pecan de bona voluntat i la meva impresió es que un cop més ens estan torejant!!
No és que ells estan tenin bona voluntat per que tot vagi be, no ens equivoquem, ÉS LA SEVA OBLIGACIÓ!!!!
Potser que ens posem les piles tots plegats!!!
Un cop més, es tant sols la meva opinió.

Moltes gracies.

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Des de la Comissió ja vam deixar clara la nostra disconformitat a fer les reunions per edificis. Prenem nota de les vostres opinions.

Puntualitzar, però, que vam ser els membres de la Comissió els que vam exigir una reunió amb l'alcalde i l'Ajuntament veient que les trobades amb Promunsa no aportaven res als temes que calia resoldre.

Recordem que la Comissió segueix oberta a aquelles incorporacions dels veïns que es vegin amb cor d'aportar solucions als temes que portem entre mans.

La Comissió

Anònim ha dit...

No crec que li haguem de donar tanta importància al fet que ens hagin convocat per separat...
Anna