Les notícies no són gaire bones. L'ajuntament tampoc té les competències plenes en aquests temes i depèn de la diposició de la Generalitat i d'altres organismes supramunicipals. Tot i així, la nostra intenció és seguir insistint per tenir un barri de qualitat amb totes les comoditats possibles.
La trobada, doncs, va servir per confirmar les nostres sospites: segurament no comptarem amb equipaments a la zona ni amb transport, sobretot a curt termini, durant els primers mesos que hi visquem.
Ens expliquem:
- Abans de construir una escola de primària s'ampliaria el Montseny, perquè la ràtio no és suficient i no justifica la construcció d'una nova escola.
- Tampoc tindrem una escola bressol a curt termini. A llarg termini, si s'acabés construint, seria compartida amb Sant Feliu.
- No tindrem un equipament esportiu. S'ampliarà la Bonaigua.
- Sí que estan disposats a oferir-nos una sala de barri que serveixi per a reunions i trobades.
Pel que fa al tema del transport, l'ajuntament ja ha fet una petició a l'Entitat Metropolitana del Transport. Aquesta Entitat assumeix el 50% del finançament i l'ajuntament l'altra 50%. La EMT ha fet una proposta tècnica d'un recorregut de 33 minuts i que, a grans trets, seria: Mas Llui-ITV-TramBaix-Walden-CAP/Escola Bressol-C. Tudona-Bonaigua i tornada amb el mateix recorregut.
Tot i fer la proposta, la EMT no vol posar aquest 50% fins que no hi hagi més gent vivint al barri. Per tant, el 1r dia que hi siguem no tindrem bus. Per part de la Comissió seguirem pressionant i fent tot el que estigui al nostre abast per aconseguir aquesta línia d'autobus des del primer que ens hi traslladem, ja que la considerem IMPRESCINDIBLE.
Sí tindrem, des del primer moment, contenidors instal·lats, tots al carrer Rosa Luxemburg, a cada cantonada, i servei de recollida d'escombraries.
També hem pogut preguntar per les obres d'urbanització i aquestes ja estan adjudicades a l'empresa Obres i Serveis Roig. Restem a l'espera que ens facin arribar la documentació per compartir-la amb tothom. Aquest dissabte els adjudicataris de l'edifici T han fet una visita als seus pisos i les obres d'urbanització estan avançades, amb les voreres i els carrers definits, només a l'espera de la darrera cap de rodadura, d'asfalt, i la col·locació de faroles.
També es va suggerir la possibilitat que l'ajuntament organitzi una trobada amb tots els adjudicataris (edificis A, B i T) abans de l'entrega definitva de les claus, per respondre tots els dubtes que tinguem i també van acceptar fer una segona visita d'obres (A i T) i una primera a l'edifici B. Estem pendents de tancar les dates d'aquesta reunió i d'aquestes visites.
4 comentaris:
Sento dir-vos, que las boreres i els carrers ja fa mesos (desde agost) que estan definides...........no es cap senyal de que la urbanització estigui en marxa...
aixi que seria bo que penjesiu l'acta de la firma del contracte ja, degut a que aixo no significa res nou i ja fa mes de 15 dies que es suposa que es va firmar.
Todo son buenas noticias!!
Nos mandan ahi arriba y no son capaces de poner un bus? Somos menos que el resto del pueblo que tiene el bus urbà?
Que bonito esta siendo todo esto!!
Vuelven a faltar a su palabra.
Que ilusión que nos pongan contenedores!! Y mas que que tengamos servicio de recojida de basuras,que ilusión!!
Que se vayan todos a la mierda uno por uno.
Hace nada han estado debatiendo sobre el recorrido final de la ampliación de la linea 3, había 2 propuestas en la mesa, una de ellas nos ponia una parada de metro en la puerta de casa, la otra nos la pone en la estación de Sant Feliu, adivinad que propuesta ha apoyado el ayuntamiento.
En teoria el proyecto estaria acabado en 2016.
Para más información:
http://www.transportpublic.org/images/pdf/20091201-linia3.pdf
Vuelvo a escribir esto porque creo que es importante:
Leyendo un suplemento de "El Periódico de Catalunya" del viernes (El Far), vi un anuncio de Promunsa en el que se venden plazas de parquing en Les Basses de Sant Pere por 19.950, cuando a nosotros nos las están vendiendo a 28.665, es decir, 9.000 euros más aprox. ¿Qué varemos utiliza Promunsa para poner los precios? No será que, como estamos obligados a quedarnos una plaza de parquing por contrato, abusan de esta claúsula para darnos el palo? ¿No sería lógico que todas las plazas en Sant Just tuvieran el mismo precio y, por lo tanto, pagáramos también 19.950 euros?
Después de tanto sufrimiento y tanta espera, sería lógico que Promunsa nos vendiera la plaza de parquing, como mínimo, al mismo precio que la vende en Les Basses. Todo lo que no sea así considero que nos están estafando y no me sirve que me digan que tengo un contrato firmado.
Respecto a las nuevas noticias aparecidas en el blog, una vez más faltan a su palabra.
Publica un comentari a l'entrada