dimecres, 11 de novembre del 2009

QUEDAREM ALLIBERATS DE PAGAR L'AUGMENT DE L'IVA

Aquest mateix matí la regidora Anna Hernández s'ha posat en contacte amb els membres de la Comissió per anunciar-los bones notícies per a tots els adjudicataris:
  • Promunsa es farà càrrec de l'augment de l'1% en l'IVA reduït i, per tant, pagarem el 7% i no el 8% que està previst a partir de l'1 de juliol del 2010.
  • La reunió entre Dragados i Promunsa es va produïr dimarts 10 de novembre. Es van repassar els calendaris d'execució i es va establir que els habitatges estaran plenament construïts en la data que se'ns va donar: últim trimestre del 2010 (a partir del mes d'octubre, sense poder concretar encara més al detall). Per tant, res de febrer del 2011.
  • A partir de finals de desembre o principis de gener els membres de la Comissió podran fer una visita a la zona amb els responsables de l'obra i de Promunsa.
Pel que fa al tema de les renúncies al parquet i la millora del terratzo es mantè el que ja ens van dir (podeu consultar aquí).

Les línies elèctriques continuen el seu calendari que podeu consultar clicant aquí.

5 comentaris:

eva ha dit...

Com ens agrada rebre aquestes bones notícies!!!

Moltes gràcies Comissió.

PISO "A" ha dit...

Gracias, pero una pregunta.
que esten en el mes de octubre del año que viene no quiere decir que nos lo entreguen ya, o sea, que si podria ser a principios del año siguiente no?
lo digo pq lo que nos digeron en las reuniones es que eran 19 meses ( que en principio si empezaron en febrero de 2009, tendrian que acabar en setiembre de 2010) y luego los detalles finales de urbanismo por eso nos situabamos a finales de año, no se si yo lo entendi mal..........pero si ahora dicen que estaran acabados los pisos en octubre y faltarian los detalles esos de urbanizacion nos podriamos ir tranquilamente a enero del 2011??

Unknown ha dit...

Muy buena noticia lo del iva!

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Piso,

lo que comentas sobre la entrega es posible, claro. Cuando hablamos de los periodos de entrega hay que tener en cuenta 2 cosas:

1: el contrato entre Dragados i Promunsa establece que la constructora debe entregar los pisos en un plazo máximo de 19 meses desde el comienzo de las obras.

2: nuestro contrato con Promunsa establece que tienen, como máximo, 26 meses desde el inicio de las obras hasta que nos den la llaves.

Por lo tanto, lo que comentas de unos meses de demora entre la finalización de las obras y la entrega de las llaves es muy posible.

Ahora bien, los miembros de la Comisión vemos como un hecho muy positivo que no se terminen las obras en febrero de 2011, como se estaba diciendo últimamente, y se mantenga el plazo del último trimestre del 2010. Además, vigilaremos que, por mucho que corran para entregarlos a tiempo, no olviden la calidad de los pisos y los hagan con las paredes rectas.

Estela ha dit...

FELICIDADES A LOS PREMIADOS!!!!

Quin gust escoltar per fi alguna bona noticia!!!