diumenge, 6 de març del 2011

PRIMERES OCUPACIONS

Sembla que els primers adjudicataris ja van tenint les seves claus i els papers signats. Des de la Comissió felicitem tots els que ja podeu començar tràmits d'alta de serveis, mudances i demés.

Tots sabíem des del principi que no seria tenir les claus i entrar en una zona perfecta. FAlten coses per fer. Caldrà una mica de paciència amb els "detalls". Els contenidors els posaran al carrer Rosa Luxemburg, les humitats dels aparcaments s'arreglaran, etc. Per això és molt important que es passi a Promunsa qualsevol desperfecte que es trobi, per petit que sigui, amb el formulari que proporcionen.

Sonbre les claus i Dragados, el millor que es pot fer és, com es diu, canviar el pany del pis i del traster. Ara, això sí, quan s'hagi d'arreglar alguna cosa s'haurà d'estar disposat a estar a casa.

Sembla que els serveis es poden donar d'alta per telèfon o internet. Creiem que val la pena seguir els consells de Promunsa en aquest sentit simplement perquè ells tenen més experiència que nosaltres en aquests temes, tot i que durant tot el procés ha semblat que l'havien perdut pel camí.

És important que els qui tingui alguna cosa a dir utilitzin el bloc per fer-ho perquè a Promunsa i a l'Ajuntament ho llegeixen. I així sabran que no ens mantenim quiets i que volem les coses com cal. Si la porta del parquing triga en obrir-se, digueu-ho. Si hi ha humitats als pàrquings, digueu-ho. Si trobeu que hi ha finestres que no tanquen bé, digueu-ho. No us ho calleu!

10 comentaris:

Jesus ha dit...

Muchas Gracias,
Nosostros ya tenemos las llaves desde el jueves, el tema del agua a sido muy rapido 24 horas(95 euros de alquiler),el tema de la cerradura para evitar problemas ya hemos cambiado la del piso y la del trastero (65 euros las dos cerraduras).

Dudas pendientes:

-La puerta del parking funciona de forma manual, siempre que el bloqueo interior no esta clavado.

-La luz no se puede tramitar hasta que la promotora de de alta la luz comunitaria (escalera, ascensor y parking), según promunsa que el martes estara activado el servicio, con lo cual podemos solicitar el alta de forma individual.

-El tema del gas, no se como esta el tema, creo que falta el certificado de instalacion individual de gas, no se cuando podremos dar de alta este servicio, hay que consultarlo con promunsa, (si alguien firma el martes y se lo pregunta a Enric que lo publique en el bloc).

-El telefono parece que va para largo porque si todavia estan haciendo las instalaciones hasta la zona (esperemos que las compañias tengan ganas de captar nuevos clientes y se den prisa).

-El tema de interiores, cada vivienda tendra defectos diferentes con lo que sera un tema individual con promunsa rellenando el papel que nos dieron.

-En el numero 20, el tema de la entrada esta sin acabar, falta repasar pintura e instalaciones, supongo que estaran trabajando en ello.

-Una duda que tengo es que si correos tiene dada de alta la dirección del edificio para poder recibir correo, pero inicialmente habra un problema, hasta que no haya gente viviendo y que coincida que alguien este, cuando hagan el reparto de correos para poder abrir la puerta,(sera complicado deduciendo que la mayoria de vecinos somos parejas jovenes y trabajamos los dos) no se como se hara, no se si el cartero podria tener una copia de la porteria.

-El tema de los contenedores, esperemos que los devuelvan pronto, o sino nos tocara dar un paseo para tirar la basusa

Saludos

Jennifer ha dit...

Muchas gracias por la información Jesus!!

Cambiar la cerradura es muy fácil,podeis hacerlo vosotros mismos.

Haber si nos dan pronto la luz porque sin ascensor imposible hacer mudaza y el parquing no se si esa puerta podrá abrirse con el mando....El martes lo confirmamos.

Miquel Yago ha dit...

Hola

¿Se hará cargo Promunsa de la factura que genera el cambio de cerraduras?

El tema de correos
Supongo que tendremos que ir a buscar las cartas a correos, por lo menos las primeras semanas. Si el cartero hace tres intentos de entrega fallidos de la correspondencia, esta pasa de inmediato a lista de correos. Esto quiere decir que se guarda 15 días el correo en la oficina de Sant Just. A partir de los 15 días se devuelve al remitente.

Mañana probamos la puerta del parquin porque no me a quedado claro si funciona o no.

Miguel Ángel Yago

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Miquel, Promuns no se hará cargo del cambio de cerraduras. Cambiarla o no es una decisión que corresponde a cada propietario. Es como poner una alarma o rejas en las ventanas. SI el propietario considera que lo necesita, lo hace y corre con el gasto. Sorry.

Muchas gracias a todos por la información. No dejéis de colgar comentarios porqué ahora, cuanto más se sepa, mejor.

Unknown ha dit...

Hola

acabo de trucar al número de telèfon de ENDESA facilitat per Promunsa (902 53 00 53) i no és correcte.
M'han dit que el telèfon per contractar potència inferior a 10kW (nosaltres en tenim 5,75kW) és el 902 50 88 50.

Efectivament encara no podem contractar l'electricitat. L'operador que m'ha atès, molt amablement ha explicat que els consta que Endesa envia energia a una obra i que primer aquesta concessió ha de constar com a finalitzada i després els ha de constar l'alta de la zona comunitaria (escala, ascensor...).

Esperem a demà.

Gràcies.

Unknown ha dit...

Hola,
No deberían efectuar la entrega de llaves con los pisos y escalera más o menos limpios???????
En la mayoría de promotoras, contratan a una empresa de limpieza para retirar los más gordo.
Sabéis si lo harán????

litus ha dit...

Pels que ja comencen a viure a mas llui2 i vulguin tenir internet (via wifi) i formar part de la xarxa que ofereix xarxajust.org una associació sense ànim de lucre. Entreu a la pàgina web http://www.xarxajust.org/masllui2/index.html i ompliu el formulari. Allà va explicat com funciona tot. I si teniu algun dubte us el contestaran. Ja som 42 socis gaudint de la xarxa tots ells molt contents.

Miguel Ángel ha dit...

Algú de volsaltres ha demanat l'alta amb Gas Natural? Hem trucat aquesta tarda i ens han dit que de moment no poder tramitar-la xq no els hi consta la direcció i que fins que no s'actualitzi no es pot tramitar.... Per cert, l'alta de la llum tampoc l'hem pogut fer xq eren les 19:56 i a a partir de les 20:00 ja no feien més altes... Quin Pais....

Miquel Yago ha dit...

Hola
El gas no es pot donar d'alta fins la setmana que ve.
Que Promunsa enviarà els Certificats de instal·lació, que ara mateix els tenen a les oficines. Això ens ha dit Promunsa.
La llum està a l'espera de la connexió general.
Suposo que tot això passa per anar amb presses.
Tinc el mateix dubte que "moon" pel tema de la neteja de l'escala.
Un altre tema que voldria comunicar a Promunsa, serà si tenen les referències de colors de les pintures de les parets.

ketabcn ha dit...

Seguim sense llum........