dilluns, 30 de març del 2009

Prou

Els membres de la Comissió vam demanar a Promunsa que intercedís per nosaltres i ens aconseguís una reunió amb l’Alcalde. La raó és perquè veiem que les coses no avançaven i necesitavem que ell en persona ens informés de com està la situació dels nostres pisos.

Promunsa va accedir a fer-nos aquesta gestió i ens va aconseguir la reunió pel dimarts 31 de març. Divendres dia 27 ens van avisar, via correu electrònic, que la reunió s’ha hagut d’ajornar fins dimarts 14 d’abril, després de les vacances de Setmana Santa, per problemes d’agenda de l’Alcalde.

Els membres de la Comissió volem mostrar la nostra disconformitat amb tot plegat. Entenem que l’agenda d’un alcalde és complicada i que pot patir canvis sobtats d’última hora. Ara bé, creiem que, fins i tot amb les vacances de Setmana Santa pel mig, hi ha prou dies hàbils com per trobar un forat i no  haver d’esperar fins passades les vacances. Pensàvem que el tema de la promoció d’habitatge públic al Mas Lluí era un tema prioritari per l’Ajuntament però ho comencem a posar en dubte. Fins ara no tenim proves evidents que ens facin canviar d’opinió sinó més aviat el contrari, les reforcen.

Tenim tota la sensació, sense cap evidència sòlida però, que el tema de l’urbanització no avança, que es troba encallat i que no ens ho volen detallar. Bàsicament creiem que ens amaguen coses, que alguna cosa no va bé del tot i que volen guanyar temps fins a resoldre-ho. Per aquesta raó volem que l’Alcalde ens ho expliqui tot en persona i corroborar si estem en lo cert o si, per contra, (i seria millor per tots nosaltres) estem equivocats.

La realitat de la situació fa que ens resignem a aquest canvi de data i a aquesta actitud. Que consti, però, que no ens sembla ni bé ni just. Fins ara, sempre hem col·laborat, no hem anat a males, i comencem a notar que, malgrat aquests esforços i més que estem fent, no se'ns explica la situació tal com és.

Si la reunió entre els membres de la Comissió i l’Ajuntament ha de ser dimarts 14, doncs que sigui. Ara bé, quedi pal·lesa la disconformitat de la Comissió.

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Comencem a anar per la via legal?

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Potser seria millor, abans de decidir res, escoltar què ens diran en aquesta reunió i llavors actuar en conseqüència.

La Comissió

Anònim ha dit...

totalmente conforme con la comision....esperemos a la reunion lejana del dia 14 y dependiendo del resultado seria bueno convocarnos nosotros tambien para el dia 18 para ir todos a una...

Anònim ha dit...

y a nuestro alcalde le cuesta llamar por telefono a la comision para decirnos q situacion hay?,,,

idignante esta gestion q les va a pasar factura

Anònim ha dit...

sinverguenzas de promunsa y el alcalde!! que pasa que sortearon los pisos con prisas para que este hombre gane las elecciones y luego nosotros aqui comiendonos los mocos??? alcalde a la hogera, y promunsa detas!!!! un abogado ya!

Anònim ha dit...

TENDRIAN QUE CERRAR PROMUNSA COMO GUANTANAMO, ESPECULADORES...

Anònim ha dit...

Están mintiendo porque saben que cuando nos den las llaves, el valor de esos pisos en el mercado, será inferior al pactado, y que muchos de nosotros rescindiremos el contrato, mientras que otros sin capacidad adquisitiva veran como los bancos les denegarán los créditos, y PROMUNSA se quedará con sus pisitos...

Anònim ha dit...

PERO COMO COÑO VAN A CONSTRUIR SI EL AÑO PASADO EN ESPAÑA SE CONSTRUYO MAS VIVIENDAS QUE EN ALEMANIA, FRANCIA Y REINO UNIDO JUNTOS.
TIENEN Q BAJAR LOS PRECIOS POR LO MENOS UN 40% ANTES DE Q NOS LOS DEN

Anònim ha dit...

Estoy conforme con la comisión, esperemos a la próxima reunión, pero si en la próxima no nos dicen nada o no han solucionado el tema de la urbanización (y solucionado me refiero a que nos enseñen el contrato firmado conforme se ha pactado lo que en un principio nos prometieron)entonces si tendriamos que hacer algo, como mínimo es que el pueblo de Sant Just se enterara de que alcalde tenemos y que por supuesto no volviera a salir como alcalde, de como trabaja Promunsa recogiendo dinero y no cumpliendo lo prometido ¡que alguien pague la responsabilidad!, y sin olvidar la via legal.

Anònim ha dit...

Esto se veia venir,al ayuntamiento le importa poco la obra,pero sin embargo si que les importo coger el 20% lo antes posible,de verguenza que luego en las reuniones encima vayan de victimas por culpa de la "crisis".Nosotros somos los afectados no el ayuntamiento.
Por eso propongo que si siguen con esa actitud de irresponsabilidad hacia nosotros nos manifestemos a las puertas del consistorio y llamemos a TV3 para que lo puedan grabar y emitir en el telenoticies y asi nos tomaran mas en serio.Ya esta bien de que abusen de nuestra buena fe y dejen de jugar con el dinero de los trabajadores,y eso que es un gobierno de "izquierdas".

SALUDOS DE UNO QUE YA ESTA QUEMADO Y HARTO DE LAS MENTIRAS DE ESTE AYUNTAMIENTO.

Anònim ha dit...

Creo que por ahora la solución es hacer presión mediática. Dudo mucho que legalmen te se pueda actuar (por ahora). De que los vamos a acusar? de ir lentos? de no haber empezado a urbanizar? No creo que con esos argumentos podamos actuar legalmente.
Sin embargo creo que por donde podemos empezar a movernos es a traves de los medios de comunicación (tv, radio, prensa) que seguro que hay algunos con ganas de tratar el tema, y a ver si entonces el ayuntamiento encuentra un hueco en la agenda...
Por cierto, quiero agradecer públicamente el trabajo de la comisión porque creo que a veces se paga con ellos la frustación de los adjudicatarios.

Anònim ha dit...

Hola
Crec que potser seria interessant poder escriure una carta al departament d'habitatge de la Generalitat, seria un bon pas per començar. Comunicar-lis la nostra situació i la pasivitat de l'Ajuntament per solucionar el problema. Em de tenir clar, que Dragados encara no ha començat, per tant, el període de finalització d'obres encara no computa.
Per altre banda, no se si podriem presionar d'alguna manera a la mateixa Generalitat com a compensació de la tardança, amb una revisió de preus dels habitatges, ja que com tots estem al cas, no esta el sol ni la construcció al mateix preu que en el moment de la'djudicació.
Tant sols és una proposta.
Gracies a la comisió per aguantar-nos a tots plegats.

Jordi

Anònim ha dit...

la idea de la carta a la generalitat es buena...pero recuerdo q el monigote de ana hernandez es la mujer del presidente de la generalitat...pero estoy con la idea de hacer ya ruido y q se enteren de q ladrones tenemos en sant just

Anònim ha dit...

como es eso q no computa el plazo???? entonces los q estan trabajando ahora haciendo el agujero quienes son?? pq tendrian que ser dragados no?? y si son dragados el tiempo ha empezado y la fecha limite es la que nos dijeron, 19 meses!!!!!
lo que esta claro es que promunsa estan siendo unos impresentables!!!!!!
hagamos ruido!!!! digan lo que digan en la proxima reunion , tenemos que hacer ruido pq lo que digan sera para callarnos y tenernos contentos unos meses mas.......ya esta bien!!!!

Anònim ha dit...

convoquemos una manifestacion en las puertas de la tele!!! entre todos podemos hacer mucho ruido y aver si se espavilan!!! eso para que veais al alcalde que elige la gente para que govierne nuestro pueblo!!!los socialistas son unos ladrones!!!solo quieren dinero o que creeis que a nuestro alcalde le quitamos el sueño??? ese esta muy feliz en su casa y le importamos una mierda!
llamemos a los medios de comunicacion como el programa del follonero para quejarnos de nuestra situacion y que lo vea todo el mundo

Anònim ha dit...

Veig que els ànims estan bastant caldejats, i és normal, jo també estic igual. Però, crec que abans de començar a "liarla", hauriem d'esgotar totes les vies possibles, per això vaig proposar la carta. Ja se qui és la senyora Hernández, però em de tenir més arguments per poder presionar mediàticament! Que poguem demostrar que ens ignoren tant l'ajuntament com si fos el cas, la propia Generalitat. Llavors potser és el moment per que els medis de comunicació lliguin caps, de qui mana al Govern i qui mana a Sant Just. Que no ens diguin que és un problema municipal!! Anem a un òrgan superior.
Només és una proposta!!
Gracies.

Jordi

Anònim ha dit...

Sobre el tema de qui és el que està en els nostres terrenys, no hi ha constància de qeu sigui Dragados. Podria ser també Copisa. Tampoc sabem en quin moment comença a computar el període de Dragados, si en l'excavació o a partir de la col·locació de la primera pedra. Tot plegat és una mica enrebessat, i la veritat, ni promunsa ni l'ajuntament hi posen gaire de la seva part per aclarir els dubtes. De tota manera, segueixo (a títol personal) pensan que hauriem d'implicar un Organisme superior a l'ajuntament, encara saben que tampoc ens faran cas, però anirem agafan raons de pes per fer una denúncia fundada!!

Jordi

Anònim ha dit...

Lo mejor que podemos hacer es reclamar que nos hagan una rebaja del precio de los pisos y nos lo equiparen con los actuales de suelo e inmobiliario para sacar algo bueno de este cachondeo que lleva el ayuntamiento.
Nada de parquet y esas cosas que nos ofrecen ya que tampoco nos meteran materiales de buena calidad.
A mi lo unico que me valdria es una compensacion economica con lo anteriormente he mencionado,y si tenemos que movilizarnos,cuanto antes actuemos,mucho mejor.
Es patetico que nos tengamos que ver asi despues del sacrificio economico que estamos afrontando despues de darles el 20%.a estos burocratas que les importa una mierda la situacion en la que nos encontramos.
MOVILIZACION YA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

AYUNTAMIENTO DE VERGUENZA.
BASTA DE MENTIRAS.
DAR LA CARA, CABRONES.
MANIFESTEMOSNOS LO ANTES POSIBLE.

Anònim ha dit...

Quina vergonya de ajuntament.
Prou de enganys y mentides.

Anònim ha dit...

Crec que ens estem precipitant qüestionant la feina dels altres... Penseu que en aquest tema no només està involucrat l'Ajuntament i Promunsa, sinó que hi han empreses amb ànim de lucre darrera de tot això... Pense'm una mica abans d'acusar i de posar en dubte la paraula d'altres persones sense tenir proves.
Ells en van donar un termini de temsp per la finalització dels pisos i encara no ha acabat, és més, tot just acaba de començar.

Anònim ha dit...

Si bueno pero viendo la poca palabra que han tenido hasta ahora cabe la posibilidad de que no se cumpla y es por eso que se esta creando tanto jaleo con el tema, pero que en todos los casos es muy logico ya que se esta jugando con muchas ilusiones y esperanzas y sobretodo con una cantidad de dinero bastante importante que nosotros si hemos cumplido en su momento en entregarla...........esperamos tambien lo mismo por su parte.

Anònim ha dit...

a la persona que a escrito:Crec que ens estem precipitant qüestionant la feina dels altres...
la respuesta es que estamos artos de tanta tonteria!! asi que eso de que no nos precipitemos nada!! actuemos ya porque llevamos 2 años con dolor de cabeza y sin dormir por culpa de toda esta encerrona!!
estoy de acuerdo con el que a dicho que nos rebajen el precio y nada de parquet ni tonterias!!!

Anònim ha dit...

YA LLEGARAN LAS PROXIMAS ELECCIONES
YA!!!
O nos rebajan el precio del piso o mas tontos somos nosotros de pagar por un piso lo que hoy en dia no vale y mucho menos el año que viene como muy pronto.

Anònim ha dit...

CREC QUE CAL PRESSIONAR PERO CONFIAR, PROMUNSA NO HAN DEIXAR MAI NINGU TIRADA EN ANTERIORS OCASIONS. HO SE PEL MEU GERMA I AMICS QUE TENEN PIS. TOT I AIXI CAL ESTA MOLT A SOBRE.

Anònim ha dit...

ESCOLTEU, JO PASSO DE TOT AIXO. SI TINC PREGUNTES O INQUIETUDS ANIRE DIRECTAMENT A L'AJUNTAMENT.

Anònim ha dit...

tengo entedido que mañana dia 7 hay reunion! despues de esta reunion no vendria mal que nos reunieramos todos los propietarios para convocar una manifestacion o una entrevista en los medios de comunicacion...porque la construccion de estos pisos nos estan llevando al borde de la locura!!!agamos echos ya y no palabras ni mas reuniones que no llegan a nada!