dimecres, 30 de setembre del 2009

ATENCIÓ!!! AFEGIT NOU PUNT A L'ORDRE DEL DIA

Els membres de la Comissió voldríem afegir un nou punt als temes que es tractaran en la propera assemblea del dissabte 3 d'octubre (Casal de Joves. 17 hores) que creiem prioritari: la pujada d'un 1% en l'IVA que s'aplica al preu dels pisos (passaria d'un 7 a un 8%) i que ha proposat el Govern Central.

Els membres de la Comissió creiem prioritari atacar, aclarir i solucionar aquest tema amb Promunsa i l'Ajuntament i abans de reunir-nos amb ells per tractar-ho voldríem saber la opinió de la resta d'adjudicataris dels habitatges.

3 comentaris:

daniboom ha dit...

hola

vamos ya es indignante q intenten subirnos el iva..

primero pq el piso ya tenia q estar casi terminado ( con el gasto q nos esta suponiendo a muchos esta espera)y segundo pq hemos ido de buenas..

a ver q os dicen pq es para liarla y bien..

gracias

daniboom ha dit...

ademas...en el contrato no sale estipulado el iva q tenemos q pagar.,? esto no se puede saltar a la torera...

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Daniboom,

en el contrato hay una linia que dice:

"Tercer.- Es fixa com a preu de la venda la suma de les següents quantitats, més el 7% d'IVA o el tipus que li correspongui."

Significa que se han curado en salud desde el primer dia.

El punto está en qué hay un compromiso, por parte del Alcalde, de que los adjudicatarios no íbamos a tener que poner un euro más de lo que nos toca. Veremos si están dispuestos a cumplir los compromisos que toman. Más cuándo esto deriva del retraso en el inicio de las obras del cuál, por supuesto, los adjudicatarios no tenemos culpa alguna. Y sin ése retraso, cómo tu bien dices, ya casi deberíamos tener los pisos.

La semana que viene quedaremos con Promunsa y representantes del Ayuntamiento para tratar el tema y ver cuál es su posición al respecto. La nuestra creemos que está muy clara.