dijous, 13 de novembre del 2008

IMPORTANT!!! REUNIÓ INFORMATIVA: DISSABTE 15 AL CASAL DE JOVES DE SANT JUST

Fer una assemblea que reuneixi el màxim d'ajudicataris possibles és una idea que va sorgir al fòrum d'afectats. Serviria per coses tant importants com veure'ns la cara entre nosaltres, quedar d'acord en l'estratègia a seguir, posar damunt la taula les inquietuds de cadascú de nosaltres, etc.

Aquesta reunió està convocada el dissabte 15 de novembre a les 17 hores a la Sala Ovidi Montllor del Casal de Joves de Sant Just.

Caldria tenir establertes unes pautes per aquesta reunió de dissabte 15. Us fem una proposta que, evidentment, resta oberta a qualsevol incorporació que vulgueu fer, que es recollirà i plantejarà. Podeu enviar-ho a afectats.illa2masllui@gmail.com

  1. Elecció de representants a la Comissió de Seguiment
  2. Temes a plantejar durant la primera reunió d'aquesta Comissió
  3. Calendari de reunions periòdiques entre tots el adjudicatàris
  4. Altres

Hi ha adjudicataris que ens han fet arribar, a través del correu electrònic, la seva voluntat de col·laborar en tot el procés que s'ha engegat i posar-se a disposició pel que calgui. Des d'aquí els animem a venir aquest dissabte i presentar-se per formar part de la Comissió de Seguiment. D'altra banda, també hem rebut missatges expressant les preocupacions d'altres adjudicataris, sobretot pel que fa al tema dels preus del pisos i del retorn de l'entrada. Voldria suggerir que intentessim unificar els criteris, els missatges i, sobretot, els interlocutors. Tindrem més força amb una sola veu que no pas si cadascú fa la guerra per la seva banda. Ara bé, només és un consell i, evidentment, no s'obliga a res a ningú. Només faltaria.

Aprofitem per recordar que l'estratègia de negociació amb l'Ajuntament hauria d'estar dominada pel to conciliador i cooperatiu, tenint en compte que que són ells qui negocien amb les promotores privades que han d'urbanitzar els terrenys. Es tracta d'aconseguir que es compleixi lo pactat fins aquest moment i, en cap cas, establir un debat polític sobre la idoneïtat del sistema de protecció oficial o el nivell d'implicació dels responsables polítics. En altres paraules, es tracta de defensar lo nostre i obtenir el que ens toca, en cap cas beneficis o perjudicis extres per cap dels involucrats.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Apreciats Companys, el primer de tot que hem de tenir clar és que l'Ajuntament amb nosaltres NO està fent política d'Habitatge social, el que està fent és NEGOCI, però Negoci de veritat. Si us fixeu en el cost adjudicat per la construcció de les vivendes,i li traieu l'IVA, us adonareu que per la construcció dels 108 habitatges amb el parking i el traster inclòs l'ajuntament pagarà 9.274.954€. si ho dividim entre els 108 habitatges resulta que el cost de la construcció per vivenda amb el parking i el traster inclòs és de 85.800€. En canvi a l'hora de vendre Fent una mitjana per vivenda de 70m2 útils (70m2 X 2293€/m2 = 160.510€ + 28.665€parking +4471€traster = 193.646€ X 108 viv. = 20.913.768€ = Benefici de 11.638.814€ (l'ajuntament no té cap altre cost que la construcció perquè no paga ni solar, ni llicència,ni urbanització ni res de res) El benefici respecte el cost suposa un benefici del 125% quan les empreses promotores privades es mouen entre un 15 i un 20% de benefici. Primer de tot cal deixar clar que l'Ajuntament és 6 vegades més especulador que una empresa privada promotora i que fa negoci amb els seus ciutadans i segon que tenim tot el dret del món a queixar-nos,com ho faríem amb una empresa privada. Fdo. GAB

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Aquest és un bloc obert i, per tant, s'hi poden deixar opinions i comentaris al voltant dels nostres habitatges.

Ara bé, també ens agradaria que s'entengués que el seu objectiu NO és el de qüestionar, en cap cas, la política d'habitatge municipal de l'Ajuntament. Això els ho hem de deixar als polítics.

El nostre problema principal és que no s'estan fent les obres pactades, que portem un retard considerable. Mirem de no crear més problemes afegits i intentem resoldre els més urgents d'una manera civilitzada, amb esperit col·laborador.

Anònim ha dit...

No crec que haguem de ser tant dramàtic amb el tema de la no construcció dels pisos tenint en compte com està el panorma econòmic-financer. S'ha de donar un vot de confiança a l'Ajuntament de Sant Just i a Promunsa i deixar que les coses segueixin el seu curs.
Una adjudicataria ben tranquila

Anònim ha dit...

crec que la idea principal no és anar en contra de ningú sinó mirar d'aconseguir que les obres tirin endavant però també és veritat que no s'estan complint els plaços que es van indicar.

Tot i així, per molt que ens hagin volgut vendre la idea que les coses avancen i que hi pot haver un desbloqueig imminent al tema de la urbanització, la veritat no sembla que sigui aquesta.

Per tant crec que el que s'ha de fer és fer saber a l'Ajuntament i Promunsa que si podem ajudar en alguna cosa per tal que les obres tirin endavant, ho farem, però també se'ls ha de fer saber que no han complert el que han dit fins ara i que col·laborarem perquè les obres avancin però que si ells no es posen les piles nosaltres no ens quedarem a casa esperant.