dimarts, 7 d’abril del 2009

Estat general de la situació a 7 d'abril

Hem tingut la reunió a l'Ajuntament amb l'alcalde i el Sr. Camats.

Abans de res l'alcalde ha volgut disculpar-se pel malentés amb les agendes. El dia 31 de març van convocar una reunió de l'Àrea Metropolitana que se solapava amb la nostra. I van buscar una nova data que, perquè coincidís també amb la de la regidora Hernandez, calia buscar-la passat les vacances, el dia 14. Finalment, i després de la petició de la Comissió, van reconsiderar-ho i ens han convocat avui dia 7.

Després d'aquesta explicació ens han entregat una còpia de l'acta de replanteig de les obres d'edificació, signada per DRAGADOS, PROMUNSA i la Direcció Facultativa de les obres (és a dir, l'equip d'arquitectes). Per tant, els 19 mesos de contracte que té DRAGADOS per completar les obres d'edificació comencen a comptar des de la data del document, el dia 10 de febrer de 2009. Podeu veure el doument aquí.

Hi havia rumors que afirmaven que l'inici d'aquesta obra era al·legal pel fet que encara no havia començat el procés d'urbanització. Hem demanat per aquesta qüestió i segons la llei, per un interés públic, l'ajuntament té la potestat d'iniciar aquestes obres d'edificació. I el que ha fet ha estat executar aquest dret.

Llavors hem entrat en el tema de la urbanització. Ens han dit que l'ajuntament ha avançat diners per executar aquestes obres d'urbanització. Per tant, estan garantides econòmicament i començaran en un termini de temps breu, després de l'acta de replanteig que es farà a mitjans d'abril. No s'ha pogut realitzar abans per retards amb un parell de tramitacions de papers.

També a mitjans d'abril l'ajuntament ens proporcionarà un document amb la temporització prevista d'aquestes obres, en paral·lel a les d'edificació.

L'alcalde també s'ha mostrat partidari, a instàncies dels membres de la Comissió, de donar les explicacions necessàries als veïns a principis del mes de maig. Aquest tema s'acabarà de tancar en les pròximes setmanes i continuarem informant.

16 comentaris:

Lidia ha dit...

Moltes gràcies per tota la informació, celebro les bones notícies. Agraïr-vos la dedicació que hi poseu en representació de tots els veïns.

Dir-vos que ahir a la tarda vam passar per les obres i hi havia gent i camions treballant.

Salutacions.

Anònim ha dit...

Hola!!!

Nosaltres també estem celebrem les bones notícies. Gràcies per tot l'esforç i dedicació.

David&Silvia

Anònim ha dit...

Gracias por colgar tan rapido la informacion,no se que ariamos sin vosotros! gracias!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per la informació i per la vostra dedicació. De veritat que us estem molt agraïts!!! Ànims que això tira endavant i tindrem els nostres pisos!!!
Sergi i Anna

Anònim ha dit...

Us agraim l´esforç però no ens queda gens clar.Ara es a l´abril, abans era al febrer i jo ja no entenc res de res.
L´unic que queda clar es que el termini de temps es el pactat i ja s´espavilaran si no es compleix.

Anònim ha dit...

Bien,pero habra que pedir alguna compensacion ya que el retraso sigue estando.El precio del suelo no es el mismo desde la adjudicacion de los pisos,por lo tanto deberiamos informarnos en la generalitat o a nivel de asesores.

Saludos.

Anònim ha dit...

Moltes gracies per la informació!!!! una pregunteta........i del tema del parquet, i les altres propostes no han dit res??

gracies! :)

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

Els membres de la Comissió vam acordar que el tema de les millores i/o compensacions era millor aplaçar-lo fins a desencallar tot aquest malentés amb les actes de replanteig, inici d'obres, urbanització, etc.

Ara considerem que hem cremat una fase del procès. A partir d'aquest moment, doncs, és quan ens començarem a plantejar el tema de les millores o les compensacions. Però també tenim presents altres coses com els equipaments, els transports, la hipoteca, etc.

La Comissió

Anònim ha dit...

Felicitats per la feina feta!!
Però m'agradaria donar el meu punt de vista sobre el tema, equipaments, transports, etc...
Sobre aquest tema jo deixaria fer, per que el que em d'aconseguir són millores a títol colectiu nostre i no un be que com a Ajuntament tenen l'obligació d'oferir-nos!! Quan arribin les eleccions, no patiu, que per guanyar-se els nostres vots ens faran arribar fins i tot el metro a la porta. Lluitem pel que ens afecta a les nostres cases!!!
Estic totalment d'acord en que ens em de començar a moure, abans possible millor, per començar les gestions per una millora de preu!!
ara per ara, els preus comencen a ser una mica cars per ser de protecció o ajudes!!
Gracies un cop més per la feina!
De tota manera, trobo una manca de respecte per part de l'Ajuntament retrassar aquesta reunió recent celebrada, només per ensenyar-nos el contracte amb Dragados. Aixó fa temps que ens ho podien haver fet arribar i no esperar a que estiguessim tots dels nervis!!! Tenen molta barra tant ells com els de Promunsa. Una cosa em de tenir molt clara, no comencem a discutir de qui és la culpa.... Nosaltres em comprat el "pis" a Promunsa i ells són els que ens han de donar totes aquestes explicacions i sobretot amb TRANSPARÈNCIA.
Ja em aconseguit un pas més, però no em de baixar els brassos, ara a pel seguent!!!

gracies un cop més.

Jordi

Anònim ha dit...

Por lo que me ha parecido entender, y hciendo referencia al comentario anterior de Jordi:

- una cosa son las mejoras (o indemnizaciones o lo que sea) y la otra son los transportes publicos y los servicios y equipamientos. Creo que cada cosa va por separado. Me parece entender que no se pretende cambiar una cosa por la otra.

- entiendo tambien que la reunion se atrasó por problemas de agenda y que en ella se trataron diferentes temas, entre ellos el del acta de replanteo con Dragados.

Es así? Lo digo para aclararme.

Gracias a todos!!

Anònim ha dit...

Estamos totalmente deacuerdo con el anterior comentario, no hay que bajar la guardia y tenemos que seguir luchando y si hace falta que nos reunamos todos para la siguiente reunion lo hacemos para no dejar todo este follon en manos de los que han creado este blog.saludos

Anònim ha dit...

hala gracias por todo. hoy dia 8 estado en la obra y ya estan emezando hacer los fundamentos. Aun que para llegar asta el terreno esta muy dificil por el tama de que esta todo enfangado, aver si esta vez cumplen con su palabra y enpiezan la urbanizacion. U cordial saludo!!

Anònim ha dit...

Buenas,

El tema de mejoras en el piso por retrasos,me parece un tema totalmente secundario dadas las circumstancias.

Respecto a la negociación del precio , hombre, creo que eso es algo bastante complicado, cuando se compra a un precio, en principio no se puede variar, para ello se firmó un contrato. ( Sería cuestión de consultar en un abogado, pero valla, no lo veo tribial).

Respecto al acta de replanteo e inicio de obra, como observación indicar, que en ningún momento se hace referencia al permiso de licencia de edificación/obras, lo comento mas que nada, porque me he fijado en otros modelos similares, y en todos ellos se nombra.
Además si os fijais faltan los sellos de la Dirección Facultativa y Representante de la constructora, detalle importante.
Tampoco aparece la firma y sello del Coordinador de Seguridad y salud.

En fin, todo esto lo digo,porque como hasta el día de hoy nos han tomado el pelo, pues su credibilidad esta bajo mínimos, y hay que fijarse en todo.

Si hay alguien entendido en el tema, sería interesante que diera su opinión, respecto a la última aportación (Acta de replanteo).

Grácias

Anònim ha dit...

En el documento adjunto que pone los gastos, cuando en el punto 3 dice que hay dos hipotecas, quiere decir que el precio finsl lo tenemos que multiplicar por dos,¿ o éste ya es el precio final?

Anònim ha dit...

lo primero

gracias a la comision por actualizar tan rapido..

y lo segundo

queremos ver el contrato de urbanizacion y que dejen de marearnos que si falta un papel o otro,

y un recadito a la señora ana hernandez ..si como consejera delegada de promunsa era incapaz de buscar un hueco por este tema tan importante creo que tendria que dimitir de su puesto,el alcalde no deja de salvarle el culo y lo acabara pagando el tambien.

gracias

Anònim ha dit...

ajuntament = poca vergonya