dilluns, 6 de desembre del 2010

QÜESTIONARI PER LA VISITA DEL DIA 11

Els membres de la comissió hem redactat un questionari perquè us ajudi a fer una revisió completa del vostre pis durant la visita del dissabte dia 11.

Us el podeu descarregar aquí i, un com emplenat, entregar-lo a Promunsa si heu trobat algun defecte per intentar que es resolguin bans de l'entrega de les claus.

Si feu algun imatge també la podeu fer arribar a Promunsa.

Cal recordar, però, que durant les trobades recents amb l'Ajuntament ja s'ha explicat que, un cop entregades les claus, se'ns entregarà un qüestionari per informar de les possibles coses a reparar i que Promunsa se'n farà càrrec.

9 comentaris:

laur ha dit...

Bona tarda,
Jo tenia entes que els pisos de obra publica municipal no tenien ajuts, pero crec que Galce tambe es del edifici T com nosaltres,i pregunta per l'ajut directe a l'entrada?? a quins ajuts et refeixes? ens podries informar si us plau? on els podria consultar?
moltes gracies per l'informacio.

GaLcE ha dit...

Hola Laur, nosaltres som del edifici T pero de preu concertat i si que tenim ajudes, el que no se es si els de Obra Publica Municipal tenen.

Jo he entrat a la web http://mediambient.gencat.cat/cat/ciutadans/habitatge/ajuts_adquisicio_2004-2007.jsp?ComponentID=50064&SourcePageID=153988#1

Alla t'especifica a quin tipus d'ajuda pots accedir.. si es que tens opcio.

Espero que et vagi be aquesta info :)

laur ha dit...

moltes gràcies per la informació Galce, ja m'ho miraré!

Salutacions.

laur ha dit...

algú sap si podem anar acompanyats d'algún familiar a la visita de dissabte??
i com funciona la visita?? ens deixaràsn anar a cadascún al nostre pis i mirar al nostre aire, o hi haurà algú que ens guiarà la visita?

Gracias de nou.

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

A la visita ens acompanyarà gent de l'obra, l'Ajuntament i Promunsa però ens deixaran anar al nostre aire. No serà una visita guiada.

Unknown ha dit...

Hola,
Os fijásteis durante la visita a los pisos el sábado... que si nos cambian el sentido de la puerta de la cocina los interruptores quedarán tapados??? Y.. pasará lo mismo que antes, que.. tendremos que cerrar la puerta para encender la luz de la cocina??
O... cambiarán tb interruptores??

GaLcE ha dit...

Hola moon,

Creo que ese caso solo sucede en el edificio A, ya que nosotros en el T no tenemos este problema.

Personalmente veo un gran error que los armarios de la cocina no lleguen hasta el techo. Es antiestetico y un criadero de polvo que hubiera sido facilmente evitable, y por si alguien no se ha fijado se ven los tubos que suben de los acumuladores de las placas solares por encima de los armarios.

Otra cosa que no entendemos es porque a algunos pisos se les ha puesto mas marmol y mas armarios de cocina que a otros.

Ademas de encontrarnos con enchufes y tapetas electricas torcidas, pomos sueltos, puertas que no cierran bien, y un largo etc...

Ahora mi pregunta es: ¿Se puede hacer algo para solucionar todo esto? (Me refiero a los problemas de la cocina, ya que quiero entender que con el resto de "pequeñas" incidencias detectadas se resolveran sin mayores inconvenientes)

Saludos.

Afectats Illa 2 Mas Lluí ha dit...

PAra Moon: hemos colgado un escrito de Promunsa explicando el tema y dando 2 soluciones. Es muy imporatante que los adjudicatarios del edificio A lo lean con atención y sigan las instrucciones que se indican.

Para Galce: si habéis observado cualquier cosa durante la visita, podéis enviar un correo electrónico a Promunsa diciéndolo y ellos tomaran nota para solucionarlo antes de la entrega de las llaves. SI habéis hecho el cuestionario que colagmos se lo podéis envira y, si no, con un mail bastará para que tomen nota y intenten solucionarlo.

GaLcE ha dit...

Muchas gracias.

Ahora mismo lo envio.

Un Saludo.